Tilaa renkaat ja vanteet helposti suoraan verkosta – valitse haluamasi tuotteet ja varaa asennusaika

PINNOITUS

PINNOITUS

Teemme pinnoituksia BANDAG-menetelmällä, joka on ollut maailman johtava pinnoitusmenetelmä yli 60 vuoden ajan.

Korkealaatuisten materiaalien ja työn sekä laajan tuotevalikoiman ansiosta voimme tarjota sinulle asiakasratkaisuja, jotka toimivat meidän ilmastossamme.

Olemme määrätietoisesti panostaneet paljon koneisiimme voidaksemme tarjota suorituskyvyltään ja pyöreydeltään laadukkaimman lopputuotteen.

Samalla teemme jatkuvaa parannustyötä toiminnassamme käytäntöjemme kehittämiseksi:

Haluamme olla kannattavin yhteistyökumppani asiakkaillemme.


JÄLLEENMYYJÄKSI

Etsimme jatkuvasti uusia jälleenmyyjiä koko maasta!

Jos olette kiinnostuneita toimimaan BANDAG-pinnoitteiden jälleenmyyjänä alueellanne ja etsitte luotettavaa yhteistyökumppania, ottakaa rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan lisää.

Erottele useampi sähköpostiosoite pilkulla


TUOTANTO

Rengasrunko saapuu pinnoitukseen Närpiöön ja kulkee seuraavien työvaiheiden läpi ennen kuin se toimitetaan asiakkaalle uuden elämän saaneena.

1. Rungon tarkistus

Shearografia-laite tarkastaa renkaan alipaineessa ja kykenee löytämään rengasrungon näkymättömät erottumat.

Reikähaku nesteellä, kun rengas on paineistettuna.

Rengasrungon silmämääräinen tarkastus. Rengasrunko kirjataan järjestelmään ja se saa oman jäljitysnumeronsa, mikä mahdollistaa asiakkaalle tiedon rungon vaiheista pinnoitusprosessissa.

2. Karhennus

Runko karhennetaan täydelliseen pyöreään muotoon tietokoneohjatulla karhennuskoneella, ja olkapääalueet viimeistellään päälle tulevaa kulutuspintaa varten.

 

 

3. Kolonavaus

Kaikki pisto-/viiltokohdat avataan ja kaikki ruoste poistetaan. Samalla myös suoritetaan vahvikkeiden asennus tarpeen mukaan. Kaikki avatut vauriot suljetaan täyttämällä ne täyttökumilla.

 

 

 

4. Kulutuspinta

Uusi kulutuspinta kiinnitetään rungon päälle tietokoneohjatulla kasauskoneella, mikä varmistaa suoruuden sekä tasaisen venytyksen pinnan jokaisessa kohdassa.

 

 

5. Vulkanointi

Rengas asennetaan enveloppiin ja viedään autoklaaviin, jossa pinta vulkanoidaan kiinni rengasrunkoon paineen, lämmön ja ajan yhteisvaikutuksena.

 

 

6. Lopputarkastus

Viimeisenä vaiheena rengas lopputarkastetaan vulkanoinnin jälkeen ja maalataan ennen sen toimittamista asiakkaalle. Lopputulos on laadultaan ja ulkonäöltään uuden renkaan veroinen, ja suorituskyvyltään usein jopa parempi.